شناسه خبر: 512495
دوشنبه 26 آبان 1404 12:28
به گزارش خبرنگاران گروه صنعت و تجارت گزارش خبر، مهندس قدیر جاویدی، معاون بهرهبرداری و دیسپاچینگ شرکت، در این خصوص اظهار داشت: هدف اصلی بازدید همکاران مازندران، بازدید از تجربههای موفق استان تهران در بخشهای خدمات مشترکین، دیسپاچینگ و سامانه ۱۲۱ بود؛ سامانهای که امسال توانست بالاترین امتیاز ارزیابی کشوری را کسب کرده و با ثبت کمترین میزان اعتراضات مردمی، عملکرد قابلتوجهی داشته باشد. همین موفقیت باعث شد مدیران مازندران بخواهند از نزدیک روند کار و تجربیات ما را بررسی کنند.
️وی افزود: در این بازدید، همکاران با سامانه ۱۲۱ و شیوههای پاسخگویی، زیرساختهای فناوری، بهرهبرداری و دیسپاچینگ و روشهای مدیریت بار شرکت آشنا شدند. همچنین در بازدید از دفتر آموزش، دورههای آموزشی ارائه شده به همکاران و تاثیر آن برسطح توانمندی و مهارت کارکنان تشریح شد.. ️مهندس جاویدی در پایان تأکید کرد: امیدواریم این بازدید زمینهساز همکاریهای مستمر و بهبود خدمات به مشترکین دو استان باشد.